dimecres, 20 de novembre del 2013

15 coses que m'agraden de Nova York

Triar-ne 15 ha estat díficil, però com diuen: "no estan todas las que son, pero son todas las que están". Així doncs (algunes de les) 15 coses que m'agraden de Nova York:

- Bleecker St.: Si ets amant de Marc Jacobs, aquest és el teu carrer. A pocs metres pots trobar Marc by Marc Jacobs, Marc Jacobs Beauty, BookMarc. La perdició. I si ja per acabar de rematar ets fan de Sex and the City, aquest és el teu barri. A pocs metres de Marc Jacobs trobem l'apartament de la Carrie i Magnolia Bakery.

- Bethesda Terrace: Central Park és un oasi de tranquil·litat en mig de la gran ciutat, però Bethesda Terrace, potser perquè l'hem vist milers de vegades en series i pel·lícules, em cridava especialment l'atenció. Que quan hi arribés un violinista estigués tocant Somewhere over the rainbow va ser un regal del karma. 

- Bryant Park: jardí envoltat de grans rascacels. No deixeu d'anar als lavabos públics, són tot un luxe, té wifi (una salvació pels malalts del mòbil) i el Carrousel. No us quedeu amb les ganes de pujar-hi! O si, és l'excusa perfecta per tornar-hi.

I al costat de Bryant Park la New York Public Library: simplement fantàstica.

- Les vistes del Top of the Rock. Pels amants de Friends aprofiteu per entrar a la botiga de la NBC (sota mateix del Rockefeller Center). 10 anys després que acabés la serie continuen venen merchandising. 

Bethesda Terrace, l'Àngel de la plaça Bethesda Terrace, la tote Cinderella a Bryant Park i les vistes des del Top of the Rock

- Passar el divendres a la tarda al MoMA. És gratis i hi ha una cua que dona la volta a la manzana. Així doncs teniu dues possibilitats: anar-hi una estona abans per fer cua, o trobar-te amb un amic que ja estigui fent cua i colar-te amb tota la paxorra.

- L'escultura LOVE de Robert Indiana.

- Pagar el que et doni la gana al MET.

- Bloomingdales: per les amants de les sabates i els bolsos aquesta botiga és la nostra perdició (i per la targeta de crèdit també). Jo vaig passar l'estona al meu pis preferit, el segon, on es concentren totes les sabates. Aprofiteu per provar-vos totes les sabates que us vinguin de gust, allà us tractaran com unes reines, no com aquí, que en algunes botigues quan et veuen pensen que no ets un client potencial i no et fan cap mena de cas.

- Anthropologie: entraràs i picaràs amb qualsevol cosa, ja sigui una tassa, un davantal o un vestit.

- Tiffany & CO: entra a la botiga de la 5a avinguda i per un moment sigues com l'Audrey Hepburn a Breakfast at Tiffany's. Vam recorre totes les plantes, però el primer lloc que vaig voler visitar va ser el pis dels anells de compromís. Espectaculars! El senyor de l'ascensor va predir-me que aquell dia em regalarien un anell i..... va fallar. 

- FAO Schwarz: 3 paraules: The Big Piano. No en vaig tenir prou amb una vegada, l'endemà vaig haver de tornar per repetir. 

- L'aigua de l'aixeta: com a catadora oficial d'aigua, puc afirmar que és bona (i gratis!). A més a més et deixa el cabell i la pell finíssima (com la d'un bebè quasi) 

- La gent és agradable, i s'ofereixen a ajudar-te si et veuen perdut. I també és divertit encetar converses amb gent que no veuràs mai més.

- Celebrar els 25 anys de la Sandra a Nova York: perquè aquest era el principal objectiu del viatge.  

Un parell de dies després d'arribar, la por a morir atropellada va desaparèixer. Aquí la prova. I no, no és que veiés la Yoko Ono sortir de casa seva.

I finalment donar les gràcies a la meva compisociaperòsobretotamiga de tot aquest "tingladu", que va encarregar-se al 100% d'aquest projecte, i em va deixar marxar 10 dies a, la que ja és, la meva ciutat preferida. 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada