dimecres, 25 de setembre del 2013

Blogs

Sí, ens declarem lectores compulsives de blogs. Per això en el post d'avui volem compartir amb vosaltres alguns dels blogs que seguim. 


- Cuina per llaminers: sóc una fanàtica de la cuina, m’encanta fer pastissos de tota mena, cup cakes, galetes… És un blog que me’l miro perquè està escrit en català, perquè explica d’una manera amena i clara què s’ha de fer a cada ocasió, i perquè les receptes, si les segueixes al peu de la lletra, et queden perfectes! La Mercè als sopars d’amics i familiars em fa quedar bé. Gràcies. 

- La tia Maruja: sí, m’agrada la cosmètica natural i més si me la puc fer jo a casa, per això segueixo el blog de la tia Maruja. A vegades també fa post sobre altres coses, que també em miro totalment encantada!

- Con dos tacones: sí, la miro de tan en tan. Per què? Perquè al seu armari hi ha mig Passeig de Gràcia, o tot. I em moro d’enveja a la vegada que em poso malalta. La meves parts més femenines s’enfronten entre elles, ho vull tot, però ho trobo immoral. I després em dic a mi mateixa que la meva sola entrada a la pàgina web li ha “costat” un Chanel gratis i em prometo que no hi entraré mai més, però hi caic. Per què serà tan bonica la roba cara?


* Hello it's Valentine: El blog de la Valentine és dels primers que vaig començar a seguir i, després de tant de temps, li tinc un afecte especial. Cada post seu aconsegueix sorprendre'm. Ens mostra els seus outfits, Paris, els viatges que fa, casa seva, el seu gat Batman i la seva gran afició pel te i les bicis, però sempre amb un somriure a la boca. Adoro a la Valentine!

* Atlantic-Pacific: Només ella és capaç de fer combinacions impossibles sense ser “hortera”. La seva elegància innata fa que les combinacions que porta no semblin una disfressa.
Se saben poques coses de Blair Eadie. Fins fa poc vivia a San Francisco, però actualment viu a Nova York. 

* Love Taza: Però no només visito blogs de moda. A Love Taza, la Naomi ens mostra les aventures de la seva família. Va començar el blog poc després de casar-se amb el seu millor amic. L'any 2009 es van traslladar a Washington DC, on vivien amb el seu buldog francès, en Kingsley. A Washington també van néixer els seus dos fills, l'Eleanor i en Samson. Actualment tornen a viure a Nova York.
És un blog addictiu. Un consell: no hi entreu pel vostre bé. Si ho feu, no podreu parar. Ella és guapíssima, té un estil que enamora, els seus fills són tan preciosos i graciosos que t'entren unes ganes boges de posar-te a procrear, el seu marit és un tros de pa i per acabar-ho de rematar, Nova York de fons. Jo em demano una família així!
  
I per acabar, us deixem una vinyeta de Moderna de Pueblo. Creiem que la Raquel plasma a la perfecció el que pensa molta gent de les egobloggers!


I vosaltres quins blogs ens recomaneu seguir?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada